mandag 12. oktober 2015

                                 Nøkkelen til å lykkes i Norge



Erfaringer viser at folk som er fra andre steder i verden men som er bosatt i Norge på forskjellige grunner har større sjanser til å lykkes i Norsk samfunnet.

Men også innvandrere i Norge har større mulighet til å mislikes i samfunnet. I Norge er det slik at når man ikke har formell utdanning og ikke har erfaring i det feltet samfunnet ønsker seg, blir vanskelig å få seg en unnkelig og fastjobb  der lønna er tilstrekkelig.

I min tilfelle har jeg lært i løpet av mitt livs lange tur, nemlig å jobbe hardt og ikke gi opp. Jeg har ingen unnskyldning og ikke jobbe hardt uansett hva det kunne være.

Utdanning er den nødvendige tingen alle bør ha for å lykkes, ikke bare i Norge men også resten av verden. Når du har høyere utdanning er du bedre respektert en og være en med uten utdanning.

Jeg anbefaler alle til å jobbe hardt,  Vise respekt for andre og være.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar